مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-18سياسي

فارس من| نظر اساتید دانشگاهی درباره پتروشیمی مازندران


اساتید دانشگاهی مازندران در دیدار با استاندار مازندران بر توجه به مزایای احداث پتروشیم در استان تاکید کردند و خواستار احداث پتروشیمی براساس استانداردهای زیست محیطی مانند اروپا در استان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نشست سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با اساتید دانشگاهی پیرامون مسائل زیست محیطی پتروشیمی امیرآباد برگزار شد.

موسوی استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در این نشست با بیان اینکه بر اساس قانون برای پروژه های مهم باید به اسناد بالادستی مراجعه کنیم، گفت: کمیسیون ماده 2 که باید به این مسائل ورود و در مورد پروژه ملی پتروشیمی امیرآباد هرچه سریع تر اظهار نظر کند.

رییس پژوهشکده اکوسیستم های خزری افزود: در استانی که دانشگاه های مهمی مانند علوم کشاورزی ساری وجود دارد انتظار داریم محیط زیست از نظرات کارشناسانه و دقیق اساتید دانشگاه استفاده کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اگر از نظرات کارشناسی اساتید استفاده می شد، یک سلبریتی به خودش اجازه نمی داد که بیاید و فرافکنی کند.

*مازندران شباهت زیادی به اروپا دارد موسوی تصریح کرد: مازندران از نظر اقلیمی شباهت زیادی به اروپا دارد و چرا صنایع  پتروشیمی احداث می شود اما در مازندران و در امیرآباد نباید انجام شود؟ این سوال را باید از کسانی که مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نظر اساتید دانشگاهی درباره پتروشیمی مازندران

فارس من| نظر اساتید دانشگاهی درباره پتروشیمی مازندران